Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Правила повернення та обміну товарів належної якості (не сподобався колір, змінились уподобання або потреби та ін.): 1.1. Повернути або обміняти товар належної якості можна тільки в тому випадку, якщо він не використовувався і якщо повністю збережено його товарний вигляд (зокрема пломби, ярлики, захисні плівки, брендована упаковка) та інші споживчі властивості. 1.2. Споживач має право на повернення або обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. 1.3. Якщо на момент повернення або обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. 1.4. Продавець залишає за собою право провести діагностику товару на наявність слідів використання протягом 7-ми робочих днів з моменту отримання товару на своєму складі. 1.5. Продавець має право відмовити у повернення або обміні товару належної якості, якщо на ньому виявлені сліди використання або пошкоджена упаковка (п.1.1). 1.6. Вартість доставки та інші витрати на доставку товарів належної якості сплачує споживач. 1.7. Кошти за доставку товарів поверненню або будь-якій іншій компенсації не підлягають. 1.8. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться, виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів. Правила повернення або обміну товарів неналежної якості (брак, дефект та ін.): 2.1. Товар вважається неналежної якості, якщо дефекти та недоліки були виявлені протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. 2.2. Недолік або дефект - це будь - яка невідповідність товару вимогам нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що їх пред'являють до товару. Недоліком товару не може вважатись механічне або інше пошкодження, яке було набуте під час використання. 2.3. Повернути або обміняти будь-який товар неналежної якості можна протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. 2.4. Якщо на момент повернення або обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.