Кошик
1199 відгуків
+380 (68) 852-82-82

Обмін та повернення

  1. Правила повернення та обміну товарів належної якості (не сподобався колір, змінились уподобання або потреби та ін.):

  • 1.1. Повернути або обміняти товар належної якості можна тільки в тому випадку, якщо він не використовувався і якщо повністю збережено його товарний вигляд (зокрема пломби, ярлики, захисні плівки, брендована упаковка) та інші споживчі властивості.
  • 1.2. Споживач має право на повернення або обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
  • 1.3. Якщо на момент повернення або обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
  • 1.4. Продавець залишає за собою право провести діагностику товару на наявність слідів використання протягом 7-ми робочих днів з моменту отримання товару на своєму складі.
  • 1.5. Продавець має право відмовити у повернення або обміні товару належної якості, якщо на ньому виявлені сліди використання або пошкоджена упаковка (п.1.1).
  • 1.6. Вартість доставки та інші витрати на доставку товарів належної якості сплачує споживач.
  • 1.7. Кошти за доставку товарів поверненню або будь-якій іншій компенсації не підлягають.
  • 1.8. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться, виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
  1. Правила повернення або обміну товарів неналежної якості (брак, дефект та ін.):

  • 2.1. Товар вважається неналежної якості, якщо дефекти та недоліки були виявлені протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. 
  • 2.2. Недолік або дефект  - це будь - яка невідповідність товару вимогам нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що їх пред'являють до товару. Недоліком товару не може вважатись механічне або інше пошкодження, яке було набуте під час використання.
  • 2.3. Повернути або обміняти будь-який товар неналежної якості можна протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
  • 2.4. Якщо на момент повернення або обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
  • 2.5. Якщо на товар діє гарантія більше 14-ти днів, то обміняти товар можна згідно з правилами надання гарантії.
  • 2.6. Вартість доставки та інші витрати на доставку товарів неналежної якості сплачує споживач.
  • 2.7. Продавець залишає за собою право провести діагностику товару на наявність механічних пошкоджень  протягом 7-ми робочих днів з моменту отримання товару на своєму складі.
  • 2.8. Продавець залишає за собою право відмовити у поверненні або обміні товару неналежної якості, якщо на ньому будуть сліди використання, порушені гарантійні пломби або інші механічні пошкодження, викликані характерним використанням.
  • 2.9. Характерний знос товару (затирання поверхні у процесі експлуатації, тріщини під час експлуатації, зміна кольору та ін.) не вважається дефектом або недоліком.
  • 2.10. Кошти за доставку товарів поверненню або будь-якій іншій компенсації не підлягають.
  • 2.11. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться, виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
  1. Правила повернення або обміну товарів з категорій "Захисне скло та плівки"

  • 3.1. До захисного скла та плівок відносяться всі товари, які необхідно клеїти на будь-яку поверхню.
  • 3.2. Повернення та обмін товарів з цієї категорії належної або неналежної якості можливе тільки якщо скло або плівка не була відділена від підкладки з клеєм. При відділенні скла від підкладки з клеєм повернення скла або плівки неможливе.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner